PHARMETHICA
Ruhsatlandırma Hizmetleri
Yalnızca ilaç satışında değil; ruhsatlandırma, pazar erişim, fiyat ve geri ödeme, denetim, kalite, eğitim ve çeviri hizmetleri alanlarında da hizmet vermektedir.
Yalnızca ilaç satışında değil; ruhsatlandırma, pazar erişim, fiyat ve geri ödeme, denetim, kalite, eğitim ve çeviri hizmetleri alanlarında da hizmet vermektedir.
Türkiye pazarında ilk defa faaliyet göstermeyi planlayan müşterilerimize gerekli desteğin sağlanması,
Firma adına Global/Kurum yazışmalarının ve görüşmelerinin gerçekleştirilmesi,
Başvuru öncesi eksiklerin ve risklerin belirlendiği bir GAP analizi yapılması,
Firmalara danışmanlık için ofislerinde personel desteğiyle tüm ruhsat faaliyetlerinin operasyonel olarak yürütülmesi.
Regülasyonlara uygun olarak dosyanın eksiklerinin tespiti (GAP analizi)
e-CTD formatında ruhsat başvuru dosyalarının hazırlanması
Ürünün yaşam döngüsünü sağlamak için Tip I ve II varyasyon başvuru dosyalarının hazırlanması
NTA formatındaki dosyaların CTD formatına dönüştürülmesi
Ruhsat Yenileme başvuru dosyası hazırlanması
Kalite, klinik/klinik dışı özetin hazırlanması
Ruhsat devir başvurularının hazırlanması
Ortak pazarlama başvurusu ve süreç takibi
Kişiye Özgü Alerjen Ürünler için Başvuru Dosyası hazırlanması
İthal ürünlerin yerelleşmesi kapsamında yerelleşme başvuru dosyalarının hazırlanması
SPC/PIL/CCDC/sirküler/duyurular ve referans KÜB-KT doğrultusunda Kısa Ürün Bilgisi ve Kullanma Talimatı hazırlanması ve güncellenmesi
Biyoyararlanım ve Biyoeşdeğerlik için Başvuru formunun hazırlanması
Okunabilirlik testinin gerçekleştirilmesi (okunabilirlik test protokolünün ve soruların hazırlanması) ve raporlanması (katılımcıların ses kaydı ve istatistiksel verilerin oluşturulması)
Ürün ambalajında yer alan Braille (kabartma) yazının Türkçe karşılığına uygunluğunun uzman tarafından kontrolü ve onayı
Kurumdan gelen yazıların cevaplanması ve elektronik başvurusunun yapılması
Otorite Denetimi Öncesi Ön-Denetim
GMP başvuru dosyasında yer alması gereken dokümanların eksiklik tespiti ve risk analizi (GAP analizi)
GMP yerinde denetim başvurularının hazırlanması ve talep edildiği takdirde aktif olarak GMP denetimine yerinde destek verilmesi
Risk bazlı GMP denetim başvurularının hazırlanması
Dosya üzerinden GMP denetim başvurularının hazırlanması
GMP sertifikası sürecine kadar Kurum ile gerekli yazışmaların yapılması
Firmanın TITUB kaydının yapılması için gerekli belgelerin hazırlanması
Tıbbi cihaz sınıfına göre başvuru dokümanlarının belirlenmesi
UBB Ürün ve/veya Belge kayıtlarının yapılması
Kaydı yapılan ürünlerin süreç takibi
Ön başvuru formunun doldurulması(Ek9)
Biyosidal ürün dosyasının hazırlanılması
Biyosidal ürün ruhsat devir başvurularının yapılması
Ruhsatlı biyosidal ürünlerin belge yenileme başvuruları
Biyosidal ürün değişiklik başvurularının yapılması
Halk Sağlığı ve TİTCK’nın talep etmesi durumunda ilave bilgilerin sunulması.
İzin başvuru dosyası hazırlama/takip hizmetleri
GGBS ithalat ürün /sevkiyat bildirimi
Onay başvuruları
Veteriner Tıbbi ürün Ruhsat Dosyasının e-başvuru formatında hazırlanması
Mevcut ruhsatlı ürünlerin yeni yönetmeliğe göre güncellenmesi
Ruhsat dosyasıBölüm 3 ve 4 hazırlanması
Varyasyon dosyası hazırlama (Tip IA, Tip IB ve Tip II)
Ürün Özellikleri Özeti, prospektüs ve iç dış ambalaj hazırlığı
Pazarlama izin yenileme başvurusu
Satış izni başvurusu
Kozmetik Ürünler için Güvenlilik Değerlendirmesinin yapılması ve ürün bilgi dosyasının hazırlanması
Kozmetik ürün kaydının yapılması
Kullanma talimatı, etiket ve ambalaj hazırlanması konusunda destek verilmesi ve uygunluğunun kontrolü
Kozmetik ürün denetim ve analiz başvuruları
Kurumsal İlişkiler Olarak Hizmet Vermek
Türkiye İlaç ve Tıbbi Cihaz Kurumu, Sosyal Güvenlik Kurumu, Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı, Halk Sağlığı Labarutuarları, TOBB’a yapılan başvuruların aşamalarının takip edilmesi ve ruhsatlandırma departmanına sürekli bilgi akışının sağlanarak başvuru süreçleri ve gelişmeleri ile ilgili departmanın yönlendirilmesini sağlamak.
Firma içerisindeki diğer departmanların Ankara’da bulunan kurumlara ait resmi işlemler ile ilgili soruların, yanıtlanması gerekli dokümanların temin edilmesi ve yönlendirilmesi.
Gerekli tüm sertifika ve belgelere Dışişleri Bakanlığı, Yabancı Konsolosluklar ve kaymakamlık/ valilik aracılığıyla apostil işlemlerinin yaptırılması,
Firma adına Dış Ticaret, Pazarlama ve Ruhsatlandırma Departmanları tarafından yapılan tüm başvuruların prosedürüne uygun bir şekilde teslim edilmesi, teslim alınmasının ve firmaya iletilmesinin sağlanması.
Güncel kılavuzlar ve yönetmelikler doğrultusunda fiyat başvuru dosyalarının hazırlanması, başvurulması
Güncel kılavuzlar ve yönetmelikler doğrultusunda geri ödeme dosyasının hazırlanması, başvurulması
Yazılı çeviri hizmetleri
Noter onaylı çeviri hizmetleri